Pomoc techniczna, serwis sprzętu i oprogramowania, administracja serwerami i zarządzanie siecią komputerową – wybierz wsparcie ATEOS IT
Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Twojej firmy.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy, że nasze działania muszą być ukierunkowane na osiągnięcie celów – celów ważnych dla Twojego biznesu. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają sprawną realizację projektów i gwarantują doskonały kontakt z Klientem.
W ramach obsługi informatycznej zapewniamy:
ciągłość pracy firmy,
skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia,
bezpieczeństwo danych,
kompetentne doradztwo w obszarze IT.
Wszystko to bez dodatkowych kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.
Zakres usług
Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparciem w codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego. To także opieka nad Twoim sprzętem i wszystkimi urządzeniami peryferyjnymi.
Zakres naszego działania:
pomoc zdalna lub z dojazdem (w zależności od potrzeb),
serwis stacji roboczych,
pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego,
relokacja sprzętu IT firm, biur i działów,
dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego,
doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania,
konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail,
instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego i antywirusowego,
zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych),
bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS).
Co jest problemem informatycznym Twojej firmy?
Awarie sprzętu
Ciągłe awarie, przez które praca
w firmie zwalnia, a Klienci nie otrzymują zleceń w terminie.
Brak zabezpieczenia danych
Pomijanie regularnych kopii danych
i brak specjalnej ochrony przed ich utratą.
Spam na poczcie
Na skrzynkę wpływają ciągłe maile ofertowe, które nie były zamawiane.
Brak profesjonalnego wsparcia IT
Rozwiązywanie problemów IT bez rzetelnego i godnego zaufania partnera technicznego.