Opieka informatyczna

OPIEKA INFORMATYCZNA

Pomoc techniczna, serwis sprzętu i oprogramowania, administracja serwerami i zarządzanie siecią komputerową – wybierz wsparcie ATEOS IT

Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Twojej firmy.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy, że nasze działania muszą być ukierunkowane na osiągnięcie celów – celów ważnych dla Twojego biznesu. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają sprawną realizację projektów i gwarantują doskonały kontakt z Klientem.

W ramach obsługi informatycznej zapewniamy:

  • ciągłość pracy firmy,
  • skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia,
  • bezpieczeństwo danych,
  • kompetentne doradztwo w obszarze IT.

 

Wszystko to bez dodatkowych kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.

Zakres usług

Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparciem w codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego. To także opieka nad Twoim sprzętem i wszystkimi urządzeniami peryferyjnymi.

Zakres naszego działania:

  • pomoc zdalna lub z dojazdem (w zależności od potrzeb),
  • serwis stacji roboczych,
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego,
  • relokacja sprzętu IT firm, biur i działów,
  • dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego,
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania,
  • konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail,
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego i antywirusowego,
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych),
  • bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS).

Co jest problemem informatycznym Twojej firmy?

Problemy z ciągłymi awariami sprzętu?

Awarie sprzętu

Ciągłe awarie, przez które praca
w firmie zwalnia, a Klienci nie otrzymują zleceń w terminie.
Brak zabezpieczonych danych

Brak zabezpieczenia danych

Pomijanie regularnych kopii danych
i brak specjalnej ochrony przed ich utratą.
Walczysz ze spamem na poczcie email?

Spam na poczcie

Na skrzynkę wpływają ciągłe maile ofertowe, które nie były zamawiane.
Brak profesjonalnego wsparcia IT

Brak profesjonalnego wsparcia IT

Rozwiązywanie problemów IT bez rzetelnego i godnego zaufania partnera technicznego.

Skontaktuj się z nami

Wybierz darmową wycenę i szybki kontakt!

 

  • Bezpłatna diagnoza usterki
  • Koszt usunięcia usterki to zazwyczaj około 50-150 zł
  • Serwis komputerowy w Baninie z możliwością odbioru na terenie Trójmiasta